2008-04-20

vasárnap

létezik ez a p2 nevü körömápoló olaj, gondolom közismert tény.

én magamban már úgy hívom, kokain-olaj, merthogy komplett addikttá tesz. komolyan, egyszer belekezdesz, többé nem hagyod abba, nah! (kicsit olyan ez, mint a hónaljdzsungel eltávolítása. és oké, akár le is metrószexelhettek érte, akkoris jobb így az élet nekem. és a homoszexuálisok is jobban kedvelnek ugyebár.)
nademindegy, a lényeg a kokain-olajban van.
fogod a kis édi ecsetelöjét, bekened vele a körömágyad, finomanlágyan, aztán a körmöd, mintha festenéd, végül elkenegeted az ujjaiddal. amúgy nehéz felvinni a megfelelö mennyiséget, mert ha túl kevés, szart se ér (szerintem), ha meg sok, lecsöpög a bal kezemröl, mielött bekenhetném vele a komplett jobb kezemet, ugyanis mindig a ballal kezdek, nem tudom miért, lehet, hogy ez már valami nöi praktika amit ellestem az x-kromoszómámtól? de ez mindegyis, mert ha fordítva kezdeném is fennálna az említett adagolási problematika, max másképp.

nah, eléggé cukira sikeredett ez az elsö fejezet?! :DDD
gondoltam vasárnap lévén nyitok egy tiniblog-szekciót.

a p2 az itteni dm-ben kapható, és messze nem egy lapon (napon) említhetö holmi himihumi q12 krémekkel, igaz azokat is bevetem néha, ha nincs más.
mikor múltkor voltam krishna-faluban, vettem például olyan kézkrémet, amiben arany van baszics, igazi aranyat kevernek bele a kis indiai szorgos gyermekmunkakezek! dekomolyan! és ez tök fair, mert ha van benne, a saját kezüket is bearanyozzák vele, ha meg valami guánót raknak be helyette, hát akkor ott rohadjon le minden indiai kéz az enyémmel együtt :)

krishna-falu amúgy tök szép, például úton visszafelé szüleimhez láttam egy táblát, ami napokra elszórakoztatott utána:


fasza, nem? :)

kínzó-múzeum, rögtön a babamúzeum mellett. (a csiga-parlament töszomszédságában. van itt minden, kérem.)
hadd szokja a poronty a világ kemény valóságát. egyik nap még barbie baba (vagy rendben, käthe kruse), másnap zutty, karóba húzás. oszt csodálkoznak, mikor ezentúl húsbárd által repkednek a végtagok a konyhában...


na, de most tökre eltereltétek a figyelmem, mert én még javában a kezeknél tartottam.
egyszer részt vettem egy kezdöknek szánt gyorstalpaló tenyérolvasó tanfolyamon :) és ott például azt mondták, és bárki javasasszony nyugodtan javítson ki ha hülyeségre emlékszem!, hogy a két tenyér azért különbözik, mert az inaktív (a többségnél: bal) kezedben van a születésedkor megírt sorsod (és azok a vonalak nem változnak életed során), míg az aktív (többségben: jobb) tenyérben találod az aktuális életutadnak megfelelö torzulásokat változásokat; ezért is "olvassák" ezt a leggyakrabban, ha információkat kér az illetö.
[kriszta racionális malíciózitása ehhez: azzal dolgozol baszics, naná hogy kopik... :D]

anyway, van a nagyujjad körüli domb, és az azt körbefutó életvonal: ha folyamatos, nem megszakított, akkor az életed is olyan lesz.
minél hosszabb és mélyebb, annál vitálisabb és életerösebb vagy... értitek, nem?
nah, hát köbö így megy ez a többivel is: fejvonal, szívvonal... akit érdekel, befizethet egy személyes, gyertyafényes tenyérjóslásra :P
nálam amúgy például kijött az egoizmus, hogy rögtön a negatívval kezdjem, meg hogy idös koromig fogok dolgozni. okos is vagyok :), de néha megkavar az ész és érzelem elvben összeegyeztethetetlen, bennem (tenyeremben) együttfutó kettöse.
(ja, és nem az én kezem az ott lenn, majd hülye leszek kirakni analizálni, mégmitnem...)

persze van még millió jelentösége a tenyér formájának, ujjaknak, börnek, a millió kis elágazásnak is... és vicces módon minél jobban beletanult az ember, annál vadabbul tünt minden passzolónak...
tudjátok, kicsit olyan, mint a halálkönyv (oké, "orvos a családban". én hívom halálkönyvnek, mert szinte nincs szimptóma, ami mellett ne állna, hogy még hány napod van hátra az életböl...), ha olvasod, rögtön mindened viszketni kezd és tutkóra érzed, mit érzed, meg vagy róla GYÖZÖDVE, hogy te, fenetudjakitöl, debizony elkaptad ezt a betegséget...

szerencsémre viszont nem is ezt akartam mondani illetve kifejteni :)

hanem azt, hogy ha a két tenyér hasonló, söt, megközelítöleg azonos, akkor annak jelentése az, hogy a megfelelö úton halad az életed.
márminthogy azon az úton, ami ki lett neked születésedkor jelölve.
és igen, jól sejtitek, most az következik, hogy felfedeztem, ellentétben minden egyes ilyen évi tenyérkontrollal, amit vécén ülve unalmában, mert kifogyott az olvasnivaló, megtesz az ember, hogy most valóban, életetemben esküszöm elöször, a két tenyér egyezik!!!

ami persze jelenthetné azt is, hogy elbaltázott életem ("anna örök"...) beteljesedik... de vasárnap van, hadd induljak mán ki az optimumból, hátnem? ;)




nagy unalmamban kézápolás közben amúgy utánanéztem annak is, hogyan kell atombombát gyártani házilag, az eredményt jövö hét elején publikálom, hegyezhetitek a ceruzát addigis. (grafit is kell bele, igen.) viszont a legviccesebb teendöm a mai napra továbbra is lábam ápolása, lásd lenti animáció, egyébként jelentem, köszöni már jobban van, a piroslámpás vibrátorom kifejezetten jót tesz neki, emlékszem, egyszer arra használtam, hogy... báh, hagyjuk szerintem :P

---

na, mi volt még?

ja igen, z épp küldött egy saját gitárriff-zenét, hendrix persze forog a sírjában :P, de apofámbefogom, mert picény napsugár volt az a három perc ebben a szürke vasárnapban.
viszont ami erröl eszembe jutott, az az hogy a minap életemben elöször gitároztam nemmagamban (rohadtul kezdöként), de még ráadásul dúdoltak/énekeltek is hozzá basszus, ergó tetszhetett nekik... :))) (vagy el akarták vele nyomni a bizbaszolásom, lol)
nos, és rájöttem ekkor, hogy igen, EZT a fílinget is be kellett gyüjtenem, hogy ha majd meghalnék egy nap (tudjátok, helikopter), ne duzzogjak utána túl sokáig odafentlent.

kurvagyorsan halunk meg, tenyér ide vagy oda, ugye tudjátok?

nacsakszóltam elöre.

Nincsenek megjegyzések: