2008-03-01

miért nincs pattanása?

nézem félfüllel a bundesliga schalke-bayern rangadóját, mindjárt szünet jön, a bayern vezet, amúgy gyülölöm öket, de ez olyan kemény, szurkolói, férfias gyülölet, nincs benne semmi személyes, a 11 játékosból tuti hogy max a felét rugnám bokán az utcán, najó most túlzok.... nemcsak utcán.
mindegyis, szóval szünet, és nem is róluk akartam beszélni, pedig lenne ragyás arcú köztük. de - férfiasságom amúgy sem túl nagy nyílvános ázsiójának további rombolása végett megosztva egy újabb fürdöszobatitkot - az jutott eszembe, hogy a 15 perces szünetben az alábbiakat végzem el:

dolgozószobában:
dvd-írás inicializálása

fürdöszobában:
borotválkozás
arcmosás
(jajbocsánat!!! legelébb is persze: kézmosás!!!)
lehúzható tisztítómaszk applikálása (imádom. ha lehúzom, olyan, mintha második arcom lenne. néha komolyan meg is lepödöm az új láttán :D)
porszívózás

konyhában: teavíz felrakása

fürdöszobában:
maszk leszedése
arc bekenése ápoló aloe vera maszkkal

konyhában:
tea leforralása

dolgozószobában:
dvd kiszedése
újabb dvd-írás megkezdése
megírt fájlok törlése
lomtár ürítése
azureus indítása

konyhában:
teafü kiszedése
tej és méz belekeverése

fürdöszobában:
maszk lemosása
kézpeeling felvitele, lemosása

nagyszoba:
teával a tévé elé ülés


namost.

miközben ez úgy pár másodpercen belül tervként manifesztálódott bennem, és már kezdtem is számolgatni agyam egyik háttérfrekvenciáján, mennyit spórolhatnék életem idejéböl, ha minden szobám egy helyen lenne, hirtelen visszahököltem, mondhatni, szellemileg felhorkantam:

álljon csak meg a menet arctisztításilag!!!

felderengett bennem hamil altintop egyik szabálytalanságát és a hülyebírót már csak periférikusan észrevéve ugyanis a lost legújabb epizódja, melyet reggel néztem weboldalszerkesztés közben, és ennek mentén az aktuális félideji tervem kapcsán a roppant férfias szigetlakók egyikmásika.

jack, james, sayid, desmond, da vazzeg még hugo is...

mi a fenéért nincs ezeknek pattanás az arcukban?


---


márminthogy oké, szinészként nyílván lepúderozzák öket csapó elött...

de mint karakter?

azon kezdtem hát agyalni, hogy ezeknek miért nincs pattanása. amúgy nem, nekem most épp nincs, bár kifejezetten nem fair az élet, én azt hittem, a pattanások önmagában, en bloc, pontban a 18. szülinapomon - mondhatni nagykorúsági ajándékkép a szabad választójog mellé - eltünnek életemböl egyszer s mindenkorra (hehe, ez jó: választás = megszabadulni a társadalom pattanásaitól...) , ami persze így nem vált igazzá...

nade basszus, ott kint a tévé által leképzett realitásban egyiköjüknek se? ott a szigeten, a sok helytelen táplálkozás, napirendi menekülések miatti izzadásban?
a fenébe velük. tudom, nincs maszk, lehúzható pláne nem, amit alkalmazhatnának... de akkor miért tiszta a börük?
ez a zuhanással jár?
repülögépszerencsétlenségek túlélöi nem pattannak már?
(kéne szerintem erröl egy tudományos alapú felmérést csinálni. persze ezt csak halkan jegyzem meg... hogy ne vigyenek el a fehérkabátosok, lol.)

persze rögtön tovább gondoltam, miközben jó bloggerhez illöen már mentem is ide a gép elé, elfeledve fentebbi pontjaimat a félidöre:
jack bauer, a 24 höse sose, ismétlem, SOSE pisil vagy kakil. mondjuk enni sem eszik, és inni is ritkán, dehát erre nehogymár fel tudjon készülni egy terrortámadás elötti három napban.
a gatyájába csinál tehát a 24 óra alatt? egyfajta paul atreides, speciális fremen sivatagi dzsellabában, újrahasznosítva a testürítés termékeit?

rendben, tudom. tudom. ez egy film.
és nem ez a lényeg.

de mégis: nektek nem hiányzik a valóság hathatós leképzéséhez ez a picinyke emberi részlet?
pattanások, pisi, kaja, és dramaturgiailag elhanyagolható, ráadásul kivitelezésében rossz és nemkielégítö szex? aminek a végén a nö azt mondja a föhösnek:

- jack, ne haragudj, de ne gyere többé.
- de... de... xyz, most miéééért?
- büdös vagy, mert napok óta nem zuhanyoztál, nézd, a frizurád is milyen ocsmány a szokotthoz képest, nyílván szükségböl az ágyba csináltál, tele van a hátad és a homlokod túlérett pattanásokkal, az elözö tizenkét percben brusztolt satnya kis próbálkozásaidról pedig ne is beszéljünk.
(jack nyögve feltápászkodik, és jobbra, kullogva el)

most öszintén, hát nem lenne egy ilyen jelenettel sokkal élvezetesebb és hihetöbb egy tévésorozat vagy mozifilm?

namindegy, ez csak úgy hirtelen eszembe jutott.

most megyek vissza focit nézni.


legalább az innensö része a férfivalóságnak legyen reális ;)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engem ez az arctisztitó-maszkos rész teljesen felizgatott! :-) Tényleg csinálsz ilyet? Én még soha! :-)