2010-09-08

cím nélkül

idönként még, úgy látom, vissza-visszatérnek hüséges, érdeklödö, mazochista olvasóim. úgy vélem, ismerem öket és többé vagy kevésbé általában kapcsolatban is állunk, így végül is átválthatok tegezödésbe: facebook-on olvashattok néha aktuális bizbaszokat, ezenfelül pedig keressetek bátran, valamint: jól vagyok/vagyunk, kicsit sürü minden, de nem a rossz fajtából, csak vagdosni kell idönként macsétával ideoda az élet dzsungelében (sic).

remélem, persze, hogy ez az egész itt valamikor még feltámad, de nem tudok/akarok ezzel kapcsolatban semmit se ígérni (már). lehet, hogy ha van valamim, elkezdek írni, ha meg nincs, nem. az is lehet, hogy amit magamnak kezdtem el egy ideje írni, végre befejezem, és ha ez nem is lenne akkor pótlólagos és utólagos igazolás az itteni hallgatásra, mégiscsak megint valami, amit valahogy végigvittem. az én koromban ez már lassan kezd nagy szó lenni, lol :)

valaki (sokvalaki, biztos vagyok benne) írtamondta valamikor, csak akkor tudsz igazán kreatívan megnyilatkozni, ha valami nyavalyád van. ha hadakozol a világgal, a sorsoddal. ha szarul élsz. akkor van igazán mondanivalód, és szavad is hozzá.
senki nem tud a jóléti posványból világmegváltani.
vagy ha próbálkozik is vele, az max akaratlanul paródiájába fordul önmagának.
arra meg most nincs késztetésem.

tehát: keressetek, nyugodtan - de sose a remény büvöletében.
amitöl persze még lehet, hogy megleplek benneteket még valamikor... ;)

egyelöre: minden jót!

1 megjegyzés:

Izolda írta...

Egyrészt örülök, hogy a nemírás oka az, hogy jól vagy, másrészt hiányoznak az eszmefuttatásaid.